Gemeente Almere grote winnaar bij de Klantcontact Quiz 2021
De gemeente Almere was de grote winnaar bij de Klantcontact Quiz 2021. De gemeente had zowel de slimste klantcontactmedewerker binnen de gelederen in de persoon van Soraya Zoubaa én de gemeente won de award voor Slimste klantcontact organisatie.
De door uitzendbureau en sourcing specialist Inspire samen met Ohana Advies georganiseerde quiz en bijbehorende Award uitreiking heeft als doel om het werken in de klantcontactsector op een positieve manier te belichten. Bijkomend voordeel voor de deelnemende organisaties is dat zij met de Klantcontact Quiz kosteloos een tool in handen hebben om medewerkers op een leuke manier meer kennis bij te brengen van het vak.
De awards werden uitgereikt tijdens een online event. Aan de quiz deden zo’n 2000 klantcontact medewerkers en 70 organisaties deel. De winnaars, verdeeld over drie categorieën, waren:
Slimste klantcontact medewerker:
1. Soraya Zoubaa (Gemeente Almere)
2. Tom Flanderijn (Flanderijn incasso)
3. Monique Lansink (Menzis)
Slimste klantcontact managers
1. Carolien Kamphuis (Continuüm)
2. Paul Sinnema (Menzis)
3. Ralf Anema (VodafoneZiggo)
Slimste klantcontact organisatie
1. Gemeente Almere (Karel Knaap)
2. De Friesland (Adriaan van den Brink)
3. Kadaster (Henri Kelder, Hans van den Bemt)
- klantcontact
- klantervaring
- dienstverlening
- Inspire
- klantenservice
- gemeente almere
- klantcontact quiz
- medewerkersgericht
- customer experience
- service
- customer service
- klantgericht
- klantbeleving