Digitaal klantcontact: on/off
[branded content] Het KSF Jaarcongres, met 1300 kijkers in 2020, is het grootste event voor de klantcontactbranche in Nederland. In één middag: concrete handvatten, prikkelende visies en spraakmakende praktijkcases over de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en digitalisering. Op 4 november maken we een talkshow, zowel offline als online te volgen, in het prachtige Theater De Spiegel in Zwolle.
Quote uit het publiek van vorig jaar: “Vanmiddag met plezier het KSF Jaarcongres bijgewoond. Geen stormvloed aan commerciële verkooppraatjes, geen lange presentaties, maar vlotte interviews en opinievorming met en door klantcontactprofessionals, live aan tafel...”
Grote ontwikkelingen als datagedreven werken, digitalisering van klantcontact, selfservice en AI veranderen de manier waarop we contact met elkaar en bedrijven hebben. Hoe bereid jij je klantcontactstrategie erop voor? En hoe doe je dat zonder de mens uit het oog te verliezen? Hoe kun je technologie gebruiken om competitief te zijn met andere spelers in de branche? Tijdens het KSF Jaarcongres brengen we je de meest recente feiten en cijfers over de ontwikkelingen in de branche. Onze tafelgasten nemen je mee in de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en de digitalisering.
Deze talkshow is interactief. We zetten de BuzzMaster-app in voor het wijgevoel: zo zijn we op afstand toch samen betrokken bij het jaarcongres. Voor de bezoekers op locatie in Zwolle organiseren we verdiepingssessies m.b.t. de besproken onderwerpen en thema’s van de talkshow.
De eerste 240 vakgenoten hebben zich al aangemeld: kom jij ook?
Tekst: Klantenservice Federatie