H&M Group komt in Amerika met instore tech
De H&M Group gaat in Amerika zijn Cos-filialen uitbreiden met technische snufjes. Het bedrijf heeft dat in eerste instantie getest in een filiaal in Beverly Hills, en wil dat nu verder uitrollen. Doel is om de klant meer te bieden in het koopproces.
Volgens het bedrijf loont het om daar in te investeren, omdat klanten steeds gemakkelijker en sneller willen winkelen. In de winkel in Beverly Hills heeft Cos daarom pashokjes met slimme spiegels geplaatst. Daarnaast wordt getest met snellere bezorging en betaalopties. Zo kunnen producten ook bij winkelmedewerkers worden afgerekend, in plaats van de ‘normale’ kassa.
‘Met Cos Beverly Hills hebben we van dichtbij gezien hoe onze klantervaring kan worden verbeterd door meer technologie toe te passen’, stelt managing director Lea Rytz Goldman. ‘Dit jaar zullen we deze innovaties in meer Amerikaanse filialen van Cos uitrollen.’
Het is niet bekend naar hoeveel winkels dit wordt uitgebreid. Cos heeft dertien winkels in Amerika.