AH gaat consument gezond eten beter aanbieden
Albert Heijn breidt het assortiment van tussendoortjes flink uit. Er komt in de winkels een apart schap met een gezonder assortiment. Bij de kassa’s van Albert Heijn is vanaf vandaag het aanbod groter met meer verantwoorde keuze. Door het bieden van dit nieuwe assortiment helpt Albert Heijn klanten een keuze te maken voor een gezondere levensstijl.
Klanten zijn steeds meer op zoek naar gezonder eten en drinken, aldus de supermarkt die dat terugziet in de zoekopdrachten op de website. Door het bieden van meer keuze voor ieder moment, wil de supermarktketen bijdragen aan het mogelijk maken van een gezondere levensstijl. Het assortiment wordt met 40 tussendoorproducten uitgebreid. Met de veggie snacks, noten- en peulvruchten, crisps en wafels kunnen klanten vanaf vandaag anders snacken. En er worden eigen merk fruit-, muesli-, graan-, haver-, notenzadenrepen aan het assortiment toegevoegd. Al deze producten komen in een apart schap te liggen. Naast het tussendoorschap zijn er vanaf vandaag ook bij de kassa’s andere tussendoortjes te vinden zoals nootjes, dadelrepen en meer suikervrij snoep. Dus ook bij de kassa is een groter gezonder aanbod te vinden.
Sport
Ook de sportvoeding bij Albert Heijn krijgt een upgrade. Met merken als Body & Fit en Barebells voegt Albert Heijn-winkels voeding toe voor duur- en krachtsportliefhebbers. Het doel van al deze extra producten is de bewustwording van de klant over gezond eten en meer sporten, voor een gezonder Nederland.