Webwinkels moeten meer inzetten op klantenloyaliteit
Webwinkels moeten meer gaan inzetten op klantenloyaliteit. Dat vindt Mijnwebwinkel. Daarom lanceren zij het spaarprogramma voor online ondernemers.
Met deze krachtige tool kunnen webwinkeliers de volgende stap zetten als ondernemer en hun bedrijf verder laten groeien door het vergroten van de loyaliteit van hun klanten.Met het spaarprogramma biedt Mijnwebwinkel groeiende webwinkeliers de mogelijkheid om eenvoudig een eigen spaarprogramma op te zetten. Met deze functie kunnen ondernemers klanten punten laten sparen, en deze terugkerende klanten belonen. Zo bouwen ondernemers aan klantloyaliteit.
Het spaarprogramma is flexibel in te richten. Als webwinkelier heb je de ruimte om zelf te bepalen hoeveel punten consumenten sparen per uitgegeven euro, hoeveel gespaarde punten nodig zijn om een beloning te krijgen en welke beloningen je aanbiedt; zoals een kortingscode, kortingsbedrag, gratis product of gratis verzending.
'