ECCCSA 2023: een ode aan uitmuntende klantenservice
De European Contact Centre & Customer Service Awards 2023 (ECCCSA), één van de meest prestigieuze prijzen voor de Europese klantcontactindustrie, zijn gisteravond uitgereikt in Londen. Er werden prijzen uitgereikt in 34 categorieën.
Lidl Great Brittain is uitgeroepen tot Contactcenter van het Jaar 2023, een erkenning voor hun uitzonderlijke service en toewijding. Gousto en Bitpanda namen in deze categorie respectievelijk de zilveren en bronzen prijzen in ontvangst. Deze erkenning benadrukt hun inzet om hoge normen in klantenservice te handhaven en hun onophoudelijke streven naar uitmuntendheid.
Verder won de LEGO Group Group de hoofdprijs voor de Beste Pan-Europese Contactcenter operatie. Er werden daarnaast felicitaties uitgesproken aan EasyJet & Concentrix + Webhelp voor het winnen van zilver en aan Foundever voor het winnen van brons.
Het goud voor Outsourced Contactcenter van het Jaar ging naar Concentrix + Webhelp Spanje. Unisys werd geëerd met zilver en TTEC Polen ging met de bronzen prijs naar huis.
Deze avond was niet alleen een viering van de winnaars, maar ook een erkenning van de voortdurende inspanningen en innovaties in de klantcontactsector in heel Europa.
- klantcontact
- customer service
- contactcenter
- European Contact Centre & Customer Service Awards
- ECCCSA
- klantenservice