The future of telesales: hoe is 't met de opt-out?
Hoe is het gesteld met telesales? Heeft telesales nog een toekomst en hoe ziet die toekomst er uit? En wat mag er nog wel van de Belgische én de Europese overheid? Hoe pakken we telesales op een kwalitatieve manier aan?
Op dinsdag 6 februari aanstaande geeft de Belgische brancheorganisatie Customer Contact antwoord op al deze vragen. Samen met Do Not Call Me, eGentic, In4Leads en Teleperformance tijdens het Future of Telesales Event in De Malt in Boortmeerbeek. Deelnemers krijgen een stand van zaken van Do Not Call Me, een inkijk in Europese wetgeving, praktijkcases met ervaren tips en een inspirerend panelgesprek over de toekomst van telesales.
Kortom, geen event om te opt-out’en. België gaat binnenkort trouwens een belangrijke rol spelen in Europa als het gaat om het behoud van opt-out in telesales. Waarom? Dat ontdek je op het event!
Meer informatie en aanmelden kan hier.