Belgische gamechangers in customer contact
Op donderdag 21 november 2024 vond het jaarlijkse Customer Contact Congres plaats, georganiseerd door de Belgische vakfederatie Customer Contact & CXForum. Het congres met thema 'Gamechangers in customer contact' legde inhoudelijk grote nadruk op de impact van kunstmatige intelligentie, mondige klanten en nieuwe perspectieven op werk binnen de sector.
Ook werden in het congrescentrum OFF Meeting in Wavre (Waals-Brabant) de Customer Contact & CX Forum Awards uitgereikt, waarmee uitmuntende prestaties binnen de sector werden erkend. De winnaars van de zes categorieën:
Creativiteit
Problemen? Voor deze collega zijn dat kansen voor originele oplossingen!
Fabienne Sirlande (Octa+)
Efficientie
Welke collega heeft een haviksoog voor detail, is waanzinnig stipt en altijd efficient?
Marijke Permentier (Securex)
Empathie
Deze collega luistert empathisch naar elke klant.
Sakia van Buggenhout (Proximus)
Communicatie
Deze collega blijft altijd klant- en oplossingsgericht communiceren. In elke situatie.
Olivia Bacchetto (N-allo)
Extra mile
Deze flexibele collega is altijd bereid tot dat extraatje voor de klant.
Dario de Pessemier (DPG Media)
Teamplayer & Fun
Deze teamie zorgt altijd voor goed vibes en fun op de werkvloer.
Xavier Landerloo (DHL)
Foto: vlnr. Fabienne Sirlande, Saskia van Buggenhout, Marijke Permentier, Dario de Pessemier, Xavier Landerloo, Olivia Bacchetto
In CustomerFirst #11/12 staat een uitgebreid verslag van het Belgische jaarcongres.