Bryq lanceert ContactTalent voor contactcenters

Bryq lanceert ContactTalent voor contactcenters
  • 21 oktober 2024
  • Kel Koenen

Het Amerikaanse Bryq, aanbieder van AI-gestuurde talentintelligentie, heeft ContactTalent aangekondigd, een innovatieve oplossing speciaal ontwikkeld voor contactcenters. ContactTalent helpt bij het werven, beheren en optimaliseren van talent door gebruik te maken van organisatiedata om de prestatie-indicatoren van elke functie te identificeren.

Op deze manier worden medewerkers beter gematcht met de juiste posities, wat leidt tot hogere prestaties, minder verloop en een betere klantervaring. De kracht van ContactTalent ligt in de AI-technologie, die continu leert en zijn voorspellende capaciteiten verfijnt.

Elke werving en interne verschuiving levert nieuwe gegevens op, waardoor het systeem steeds beter in staat is om succes te voorspellen en teamprestaties te optimaliseren. 'ContactTalent is ontworpen om in te spelen op de unieke uitdagingen van contactcenters. Het stelt hen in staat om slimmere, op data gebaseerde beslissingen te nemen over talent', zegt Markellos Diorinos, CEO van Bryq. 'Door de werving af te stemmen op de belangrijkste succesfactoren, helpen we organisaties sterkere teams te bouwen en betere resultaten te behalen, zowel voor het bedrijf als voor de klanten.'

comments powered by Disqus