Spotta start met bezorging van geadresseerde direct mail

Spotta start met bezorging van geadresseerde direct mail
  • 26 mei 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

Spotta, bekend van de wekelijkse verspreiding van folderpakketten, breidt zijn diensten uit met de bezorging van direct mail. Daarmee betreedt het bedrijf de markt voor geadresseerde post.

Spotta heeft zich daartoe geregistreerd als postvervoerder bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM). De uitbreiding komt volgens Spotta op een moment dat de behoefte aan betaalbare en kwalitatieve bezorging van drukwerk toeneemt, terwijl adverteerders minder keuze hebben in aanbieders van direct mail. De nieuwe dienst biedt adverteerders de mogelijkheid om hun doelgroep gericht te bereiken, met landelijke dekking en weekendbezorging.

Gerichte communicatie
‘Brievenbusreclame blijft een waardevol communicatie-instrument. Met Spotta Direct Mail bieden wij adverteerders de mogelijkheid om hun boodschap opvallend en persoonlijk te presenteren, zonder concessies te doen op de attentiewaarde’, aldus Niels Mossel, Business Manager Direct Mail bij Spotta. ‘Door onze efficiënte bezorging en concurrerende tarieven kunnen adverteerders via folderpakketten en nu ook via geadresseerde post met hun doelgroep communiceren.’

Investering in uitbreiding
Spotta investeert de komende jaren €20 miljoen in nieuwe machines om direct mail op grotere schaal mogelijk te maken. ‘Met de direct mail bezorging verstevigen we onze positie als innovator in de bezorgmarkt op een moment waarop adverteerders steeds vaker zoeken naar alternatieven voor traditionele postbezorging’, zegt Yme Pasma, algemeen directeur van Spotta.

comments powered by Disqus