Vanad Engage wordt Vanad Interactions

Vanad Engage wordt Vanad Interactions
  • 8 december 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

Vanad Engage gaat voortaan verder als Vanad Interactions. Met de nieuwe naam benadrukt het bedrijf zijn digital first-strategie en focus op geïntegreerde klantinteractie via technologie, menselijke service en jarenlange ervaring.

De naamswijziging weerspiegelt de veranderende rol van klantcontact binnen organisaties. Volgens Lenhard Los, CEO van Vanad Interactions, vraagt de opkomst van kunstmatige intelligentie en spraakgestuurde systemen om een andere benadering van klantinteractie. ‘Met Vanad Interactions helpen wij onze klanten om die transitie succesvol te maken.’

Focus op klantbeleving
Vanad Interactions stelt het klantperspectief centraal in iedere interactie. De dienstverlening is gericht op bereikbaarheid, snelheid en persoonlijke aandacht bij complexere vragen. Interacties worden actief geanalyseerd om klantprocessen continu te verbeteren. ‘AI is geen tool, het is een nieuw organisatiemodel’, aldus Los. ‘Slechts in combinatie met domeinkennis, technologie en menselijke empathie ontstaat een schaalbare klantinteractie met een écht onderscheidende klantbeleving.’

Beeld: Vanad Interactions

comments powered by Disqus