Customer Experience Benchmark: hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector
Wees eens eerlijk: hoe klantgedreven is jouw organisatie? Sluit de customer journey perfect aan op de klantbehoeften? Weet jij eigenlijk wel wat de drijfveren en behoeften van jouw klanten zijn? En zo ja, doe je dat dan beter of minder goed dan organisaties in jouw sector?
Dit zijn vragen waar organisaties graag antwoord op willen hebben. De Customer Experience Benchmark geeft die antwoorden.
Blauw Research doet jaarlijks onderzoek naar de klantgedrevenheid van organisaties in 11 sectoren in Nederland. Met die inzichten kunnen wij precies vertellen in welke volwassenheidsfase een organisatie zit en hoe die fase zich verhoudt tot andere organisaties in dezelfde sector. Daarom introduceren wij dit jaar de Customer Experience Benchmark. Hiermee geven wij inzicht in welke klantgedrevenheidsfase een organisatie zit en op welke punten men achterblijft of juist vooroploopt in de sector. Die inzichten kunnen door de organisatie direct worden toegepast om de customer experience verder te verbeteren en concurrenten voor te blijven.
Waarom de Customer Experience Benchmark?
De Customer Experience Benchmark test geeft concrete inzichten in hoe klantgedreven organisaties zijn. Met het persoonlijk benchmark rapport kunnen organisaties direct aan de slag om de customer experience verder te verbeteren.
Ben je nieuwsgierig en wil je meteen de benchmark invullen om jouw persoonlijk samengestelde inzichten te ontvangen? Vul hier direct de Customer Experience Benchmark in!
Jouw persoonlijke Customer Experience benchmark rapport
Welke interessante inzichten ontvang je precies met de Customer Experience Benchmark? Allereerst ontdek je hoe jouw organisatie er voor staat; in welke klantgedrevenheidsfase de organisatie zich bevindt. Daarbij laten we jou zien welke uitdagingen je waarschijnlijk ervaart én waar je op in moet zetten om een volwassenheidsfase verder te komen. Door de Customer Experience Benchmark in te vullen ontvang jij antwoorden op de volgende vragen:
* Hoe klantgedreven is jouw sector en in welke van de 5 volwassenheidsfases zit jouw organisatie?
* Hoe scoort jouw organisatie op de drie bouwstenen van customer experience?
1. Cultuur en strategie
2. Inzicht en begrip
3. Actie en plezier
* Waar loop je voorop en waar doen concurrenten het beter?
* Hoe komen organisaties in jouw sector aan de juiste klantinzichten? En hoe zetten ze deze inzichten om tot een excellente customer experience?
Vul de Customer Experience Benchmark in en ontvang direct jouw benchmark rapport
'Ben jij overtuigd en wil jij jouw eigen Customer Experience Benchmark rapport ontvangen waarmee je direct aan de slag kunt? Vul dan op deze pagina de test in, dan ontvang je direct een e-mail met alle inzichten die je nodig hebt om jouw concurrenten voor te blijven', tipt Blauw.