CustomerFirst 08-2022

CustomerFirst 08-2022
  • 4 oktober 2022

De Zweedse Elin Granlund (27) werkt op het Customer Service Center van Amazon in Den Haag, waar klanten in Nederland en Zweden worden bediend met hun vragen en klachten. ‘De directheid van Nederlanders bevalt me wel, het is veel makkelijker om te achterhalen wat ze precies bedoelen.’

Karma Kebab is een restaurant in Utrecht waarvoor festivalfood aan de basis stond. We doken in de customer journey van een snack. Als manager Customer Care bij Perry Sport en Aktiesport heeft Chantal Rovers een duidelijke visie ontwikkeld op klantbeleving én op de sector zelf. 'Het ultieme doel is natuurlijk om customer service overbodig te maken.'

Chatbots of avatars worden steeds vaker ingezet voor klantcontact, maar kunnen klanten wel een persoonlijke klik voelen met een digitale assistent?

Naast deze en andere artikelen ook weer alle vaste rubrieken én de insprirende columns van Nienke Bloem, Niels Berndsen en Anders Jansen.


  • Deel deze editie