Contactcenterteam Onlineprinters.nl uitgebreid

Contactcenterteam Onlineprinters.nl uitgebreid
  • 11 september 2014
  • Redactie

De Duitse drukwerkspecialist Onlineprinters GmbH laat weten zijn klantenservicecenter sterk te hebben uitgebreid. Op de hoofdlocatie in Neustadt an der Aisch, van waaruit het internationale team klantvragen uit heel Europa beantwoordt, zijn veertig nieuwe werkplekken gecreëerd.

‘Een tevreden klant staat bij ons centraal. Daarvoor wordt de service voortdurend verbeterd. Ons doel is om ervoor te zorgen dat elke klant naar aanleiding van telefonische of schriftelijke verzoeken in de o nlineshop het goede gevoel overhoudt dat hij wordt geholpen’, vertelt Anita Holzhauser, hoofd klantenservice van Onlineprinters GmbH.

Intelligent
Het contactcenterteam beheerst naast Engels en Nederlands ook de talen Frans, Italiaans, Spaans en Pools. Met behulp van ‘zeer moderne communicatiestandaarden’ beantwoorden de agents vragen over lopende drukopdrachten, het productassortiment, de webshop en de betaalwijzen. Holzhauser stelt dat er veel komt kijken bij dit werk. ‘Wij gaan om met feiten en emoties, wat met zich meebrengt dat de communicatie in de taal van de klant heel belangrijk is. Ons werk op de klantenserviceafdeling vraagt intelligentie. Om die reden spijkeren we de talenkennis van het internationale team voortdurend bij en verbeteren we structureel de uitgebreide productenkennis.’

Dagelijks worden er circa 3.000 bestellingen afgehandeld via de onlinedrukkerij afgehandeld.

comments powered by Disqus