IPG neemt opnieuw Frans contactcenter over
IPG International neemt het Franse contactcenter Affaire de Contacts over. Hiermee versterkt de Belgische klantcontactspecialist zijn aanwezigheid in het Zuid-Europese land. Een paar maanden terug voegde IPG nog het in Roubaix gevestigde Call Expert toe aan het portfolio.
Affaire de Contacts beschikt over vestigingen in Chartres en Vendôme. Het facilitaire contactcenter heeft momenteel circa 125 mensen in dienst en wil door middel van deze samensmelting met IPG de activiteiten verder uitbouwen. Jac Vermeer, ceo IPG International: ‘Sinds enkele maanden hebben we voet aan wal in Frankrijk met onze vestiging in Roubaix. We zijn dan ook zeer tevreden om op zo’n korte termijn onze activiteiten te kunnen uitbreiden met nieuwe vestigingen.’ Fabrice Péry-Kasza, voorzitter van Affaire de Contacts, sluit zich daar bij aan. Hij is verheugd deel uit te maken van ‘een sterke groep als IPG’. ‘Met onze vestigingen in Chartres en Vendôme staan we ter beschikking om de Franse tak voluit te ondersteunen.’
IPG is duidelijk besmet met het overnamevirus: in november 2013 nam het tevens al Call Center Benelux in Helmond over. In België is de facilitaire speler momenteel gevestigd in zes steden. Daarnaast ontplooit het bedrijf activiteiten in Marokko. In totaal werken meer dan 2.500 werknemers voor IPG International.