Dicitas en Thunderhead slaan handen ineen
Het Nederlandse Dicitas Consulting is een samenwerking aangegaan met de Engelse firma Thunderhead, leverancier van SaaS customer engagement oplossingen. De combinatie moet ervoor zorgen dat de nieuwbakken partners organisaties naar het volgende niveau in digitalisering van hun organisatie kunnen brengen.
‘Door onze jarenlange ervaring bij organisaties en kennis van innovatie, de markt en het nieuwe klant/prospectgedrag, helpen we onze klanten beter te begrijpen hoe zij hun klanten op ieder moment in de klant levenscyclus zo goed mogelijk kunnen bedienen, tevreden houden en bij zich houden. De marketing- en salesstrategie wordt dan optimaal en maximaal digitaal ondersteund’, meent Martin Hermsen, die samen met Rufus Udo oprichter en managing partner is van Dicitas Consulting. Hij verwacht dat de samenwerking met Thunderhead ertoe zal leiden dat ze bedrijven en organisaties nog beter van dienst kunnen zijn bij het neerzetten van processen en bedrijven die future- en klantproof zijn en de volgende fase straks moeiteloos digitaal aan kunnen.
Aanvullend zegt Maarten Mulder, directeur Thunderhead, veel kansen te zien voor bedrijven die willen inhaken op de huidige omnichanneltrend. ‘Bedrijven hebben enerzijds met steeds meer data te maken, anderzijds met veeleisende klanten die min of meer eisen herkend te worden. Klanten en prospects komen over verschillende kanalen binnen of zoeken buiten naar informatie over jouw bedrijf, product of service op het moment dat het hen schikt, 24x7. Je wilt je klanten altijd gepersonaliseerd, relevant en in de juiste context te woord kunnen staan. Dat kun je alleen nog maar bijhouden als je daar hele slimme en innovatieve oplossingen voor gebruikt die direct inzetbaar zijn.’