hollandsnieuwe gaat voor blije klanten
Een blije glimlach op het gezicht van supertevreden klanten, is waar telecomaanbieder hollandsnieuwe op mikt middels zijn nieuwe merkcampagne die in het teken staat van blije verrassingen. ‘Hiermee laten we zien dat het ook anders kan.’
Tijdens het nautische evenement PreSail in IJmond dat vanaf aankomende zaterdag plaatsheeft gaat een speciaal team van hollandsnieuwe alle bezoekers blij maken ‘met verrassende services’, valt op te maken uit het persbericht. Zo zijn er extra mobiele masten voor een perfecte netwerkdekking geïnstalleerd, is er op 15 augustus in IJmuiden een verrassingsoptreden van een Nederlandse artiest gepland en levert een speciaal promoteam spontane diensten aan het publiek. ‘Sta je bijvoorbeeld al een tijdje in de rij? Laat je verrassen door een sluiproute. Is het je nét iets te zonnig? Verrassing: schaduw! Telefoon leeg? In een mum van tijd tank jij verrassend snel bij.’
Michel Pieterse, manager van de telecomaanbieder, wil met deze nieuwe positionering laten zien dat de telecomsector meer in huis heeft dan het bestaande imago van onverwacht hoge rekeningen of administratief gedoe. ‘We luisteren naar onze klanten en maken waar wat we beloven. Maar ook wat we niet beloven! Juist dat stapje extra geeft klanten een blij gevoel. En daar worden wij weer blij van.’ Bekijk hier de bijbehorende promovideo.