Nieuwste trends in klantgerichtheid en customer experience (CX)?
Op 12 november 2024 vindt in het Mövenpick Hotel in Amsterdam de Customer Centricity World Series plaats. Dit hybride evenement brengt internationale experts samen om te discussiëren over de nieuwste trends in klantgerichtheid en customer experience (CX).
Het programma bevat interactieve sessies en workshops, waaronder thema's zoals klantgerichte strategieën in B2B, het gebruik van AI om de klantervaring te versterken en best practices op het gebied van CX-metrics.
Zo deelt Stefan Osthaus, ceo van Customer Institute zijn inzichten delen over het versterken van klantgerichte organisaties en bespreekt Diane Magers, ceo van Experience Catalysts, praktische strategieën bespreken voor het verbeteren van klantbeleving. Magers is een gerenommeerde CX-expert met meer dan 25 jaar ervaring.
Het evenement sluit af met een feestelijke uitreiking van de Customer Centricity Awards, waarbij toonaangevende organisaties worden erkend voor hun innovatieve CX-oplossingen.
Meer informatie op customercentricityworldseries.com