SUSA selecteert CXCloud
Customer Interaction Group is door SUSA Studenten Uitzendbureau ingeschakeld voor de vernieuwing van het contactcenterplatform van laatstgenoemde flexwerkspecialist. Zodoende is CXCloud, een cloudgebaseerde geïntegreerde klantcontactoplossing, geïmplementeerd.
SUSA zocht naar verluidt ‘een state-of-the-art contactcenteroplossing die aansluit op de groei van de organisatie’. Het optimaal bedienen van Duitse kandidaten en uitzendkrachten vroeg bovendien om een aangepaste inrichting van de telefonie-infrastructuur, geschikt voor het gebruik van lokale Duitse lijnen die in Nederland binnenkomen. Verder wilde de uitzendexpert ongewenste kosten voor hardware, rackruimte en beheer elimineren. ‘IT is van vitaal belang voor SUSA. Wij willen niet locatieafhankelijk zijn en evenmin zelf een volledige infrastructuur in huis beheren, maar ons volledig kunnen richten op onze core business’, verklaart IT-manager Wendy Krijnen-Laumen de keuze voor CXCloud.
Case studie.
- SUSA Studenten Uitzendbureau
- klantcontactoplossing
- contactcenterplatform
- Customer Interaction Group
- CXCloud
- Duits avontuur