T-Mobile webcareteam in het wild

T-Mobile webcareteam in het wild
  • 10 november 2015
  • Redactie

Het zeskoppige webcareteam van T-Mobile zal tijdens het Social Service Congres 2015 op 3 december 2015 de gehele dag vanaf de congreslocatie 'webcare in het wild' verzorgen. Het doel van T-Mobile is om mensen te helpen om de mogelijkheden van mobiele technologie en social media optimaal te benutten. #Webcareinhetwild past in de nieuwe social business strategie waar T-Mobile recentelijk mee is begonnen.

‘Klanten geloven niet meer in traditionele onpersoonlijke corporate organisaties, maar hechten waarde aan de personen achter het merk, die in hun dagelijkse contact met klanten de 'human voice' van T-Mobile zijn’, aldus Dirk Jan Zwartveld, manager webcare T-Mobile.

Smartphone spreekuur
Met #webcareinhetwild is T-Mobile dit jaar begonnen om niet alleen reactief, maar ook proactief en persoonlijk kennis te delen met klanten en (niet-)klanten. Na enkele experimenten, zoals het “smartphone spreekuur” in de bibliotheek in Arnhem, is het de beurt aan het Social Service Congres 2015 in Nieuwegein. Daarnaast start T-Mobile met maandelijkse #webcareinhetwild-sessies op verschillende locaties van Seats2Meet.

Humor
Bezoekers van het Social Service Congres kunnen het webcareteam vragen stellen over webcare, tone of voice, personalisatie, humor en social service. De webcaremedewerkers zullen hun webcarewerk vanuit een centrale plek op het congres verrichten, maar ook vanuit de congreszaal. 





comments powered by Disqus