Salesforce lanceert Lightning

Salesforce lanceert Lightning
  • 4 februari 2016
  • Redactie

Salesforce introduceert een nieuwe generatie van het eigen customer success platform, getiteld Lightning. Deze release betekent een complete vernieuwing van onder andere Salesforce Service Cloud en stelt volgens de ontwikkelaar zelf bedrijven in staat om de volgende stap zetten in hun digitale transformatie.

Lightning is een echte gamechanger voor Salesforce en haar klanten, omdat deze nieuwe generatie een ongeëvenaard niveau van innovatie aanjaagt in alle onderdelen van ons customer success platform,’ liet ceo Marc Benioff weten bij de lancering.

Service Cloud Lightning bevat enkele nieuwe onderdelen:
Field Service Lightning - organisaties kunnen met al hun servicemedewerkers in de buitendienst in contact blijven met tools voor servicemanagers, meldkamermedewerkers en mobiele werknemers. Meldkamermedewerkers kunnen hun voordeel halen uit de tools voor slimme planningen, waarmee ze real-time opdrachten kunnen geven gebaseerd op de competenties, beschikbaarheid en locatie van de werknemer. Servicemedewerkers in de buitendienst kunnen werkorders aanmaken en updaten, en ook de status van een project of klus opvragen via elk apparaat.
Omni-channel supervisor - dankzij een beter overzicht en meer inzicht in de workload van hun medewerkers kunnen contactcentermanagers het werk beter verdelen en zo de klant het beste helpen. De nieuwe mogelijkheden zijn onder meer een real-time activiteitenoverzicht, operationele alerts, filter- en sorteeroplossingen en de mogelijkheid om dynamisch activiteiten te volgen en te herverdelen tijdens drukke periodes.



comments powered by Disqus