Unilever besteedt klantcontact uit

Unilever besteedt klantcontact uit
  • 14 juli 2016
  • Redactie

Webhelp is door Unilever geselecteerd voor de Europese klantcontact dienstverlening van de multinational. Vanuit zijn vestigingen in Nederland, Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië en India gaat de BPO het dagelijkse klantcontact via telefonie, e-mail en post verzorgen voor ongeveer 400 consumentenmerken van Unilever.

Michael Zarri, European CEC lead bij Unilever: ‘Wij willen een hoog serviceniveau bieden, of consumenten nu met ons in contact komen met een vraag of een klacht via welk kanaal dan ook. Wij hebben voor Webhelp gekozen omdat we geloven dat onze waarden bij elkaar aansluiten en Webhelp de mogelijkheid heeft om de Europese consument op een excellente manier klantcontact te bieden. Dit geeft ons het vertrouwen dat consumenten een geweldige experience zullen ervaren, waar ze ook gevestigd zijn.’

Mijlpaal
Gert-Jan Morsink, ceo Webhelp Nederland en lid Raad van Bestuur van de Webhelp Groep spreekt van ‘een nieuwe mijlpaal om een vooraanstaand merk als Unilever toe te voegen aan ons groeiende portfolio van toonaangevende wereldwijde klanten’. Volgens hem zijn de internationale aanwezigheid, de meertaligheid en het leveren van een constant hoge kwaliteit in customer experience van de klantcontactspecialist de doorslaggevende factoren geweest voor Unilever om dit contract met Webhelp af te sluiten.

De duur van deze overeenkomst is niet bekendgemaakt.




comments powered by Disqus