Appcontact met HotelSpecials
HotelSpecials.nl heeft zijn klantenservice-aanbod onlangs uitgebreid met WhatsApp. Eerder dit jaar omarmde BungalowSpecials, dat eveneens onderdeel is van BookerZzz BV, al het populaire communicatiemiddel voor het beantwoorden van vragen.
Mensen die via genoemde site een accommodatie willen boeken, kunnen voor en ook tijdens hun verblijf per WhatsApp altijd vragen stellen. Zij kunnen bijvoorbeeld verzoeken om hun bevestiging nogmaals te ontvangen of om een boeking te wijzigen. Tevens kunnen zij vragen stellen over kamerfaciliteiten bij een reeds gemaakte boeking, of over een betaling.
HotelSpecials zegt de afgelopen weken ‘veel positieve reacties’ te hebben gekregen op de mogelijkheid tot serviceverlening via WhatsApp. Vragen worden ‘zeer snel en goed opgepakt’ en gebruikers geven aan dat het ‘een fijne service’ is, aldus de accommodatie-aanbieder. De meest gestelde vragen via het betreffende contactkanaal gaan tot op heden over de mogelijkheid om bagage eerder bij het hotel af te leveren, plus om aankomst- en vertrekdata te veranderen. Het uiteindelijke doel van zowel HotelSpecials als BungalowSpecials met de invoering van WhatsApp, is om de klanttevredenheid te verhogen.
- uitbreiding contactkanalen
- HotelSpecials
- klanttevredenheid
- klantcontact
- klantenservice
- boeking wijzigen