AppMachine overgenomen door Endurance
Het Nederlandse techbedrijf AppMachine is volledig opgenomen in het portfolio van Endurance International Group. Laatstgenoemde organisatie voorziet miljoenen kleine bedrijven wereldwijd van producten en technologieën waarmee zij onder meer hun online aanwezigheid en e-mailmarketing vorm kunnen geven.
Sinds een jaar was Endurance reeds in het bezit van veertig procent van de aandelen van AppMachine, dat bouwstenen levert waarmee iedereen snel en eenvoudig een app of website kan bouwen. In februari 2014 kondigde het Nederlandse bedrijf aan een vestiging in San Francisco te openen. De toevoeging van het mobiele ontwikkelplatform van AppMachine aan het oplossingenportfolio van Endurance maakt het voor mkb-bedrijven ‘nog eenvoudiger hun online aanwezigheid uit te breiden’, melden de twee partijen.
Flexibele software
‘Door AppMachine’s team en platform te integreren met Endurance vereenvoudigen en versterken we ons bestaande productportfolio op het gebied van online diensten en digitale marketing. Zo kunnen we altijd mee blijven groeien met de wensen en behoeften van onze gebruikers’, meent Michael Kesselman, executive vice-president Innovation & Strategy van Endurance. Hij is te spreken over de snelle, slimme en vooral agile werkwijze van de medewerkers van het Nederlandse techbedrijf. ‘Het team is in staat om in korte tijd kwalitatief goede software te leveren. Software die flexibel is, makkelijk in gebruik en waarmee je snel online kunt; precies wat elke mkb’er nodig heeft.’
Naast websites bouwen levert AppMachine ook e-commerce oplossingen en tools voor social media management.
- mobile
- zelf apps en websites bouwen
- Endurance
- social media management
- e-commerce
- overname
- technologie
- AppMachine