Online gastenplatform voor Vakantiepark Dierenbos

Online gastenplatform voor Vakantiepark Dierenbos
  • 30 augustus 2016
  • Redactie

Vakantiepark Dierenbos heeft haar informatievoorziening richting gasten uitgebreid met de implementatie van een nieuw online gastenplatform. Via deze weg kunnen gasten onder andere direct contact opnemen met de receptie.

Gasten ontvingen de basisinformatie voorheen via een papieren informatiemap in de vakantiewoningen, maar met de komst van het online gastenplatform is dat nu sterk gemoderniseerd. Het betrekkende vakantiepark is hiervoor een samenwerking aangegaan met GuestCompass, dat technologische oplossingen voor de verblijfsrecreatie biedt ‘met als doel de gastrelatie persoonlijk te maken’.

Mobiele site
Gasten die op het wifi-netwerk van Dierenbos inloggen, kunnen via de welkomstpagina doorklikken naar bijvoorbeeld het animatieprogramma tijdens hun verblijf of het weerbericht. Ook kunnen ze direct contact opnemen met de receptie. Het gastenplatform draait op een (mobiele) website, niet vanuit een app. ‘Het nadeel van een app is dat gasten een drempel over moeten, namelijk het downloaden van die app’, legt René Stamer van GuestCompass uit. ‘Door het platform direct via de website aan te bieden, verhoog je het gebruikersgemak aanzienlijk.’

Naast het online platform blijft het vakantiepark de papieren informatiemap overigens aanbieden.




comments powered by Disqus