Krachtenbundeling Force of the Customer en Klantcontact Monitor

Krachtenbundeling Force of the Customer en Klantcontact Monitor
  • 7 september 2016
  • Redactie

Force of the Customer en Klantcontact Monitor gaan een strategisch partnership aan. Hun gezamenlijke doel is ‘diensten te bieden waarmee organisaties hun klantinteractie naar een zo hoog mogelijk niveau kunnen brengen’.

Fun Zeegers, directeur van Force of the Customer, zegt veel toegevoegde waarde te zien in dashboardtools, vooral in combinatie met onder meer detachering plus werving & selectie. ‘Door het partnership met Klantcontact Monitor kunnen we onze klanten nu beter bedienen en wordt de kwaliteit en continuïteit van de tooling naar een nog hoger niveau gebracht.’

Joint venture
Onderdeel van het partnership is het oprichten van een joint venture, BRW Customer Experience Software BV, van waaruit opdrachtgevers die gebruik maken van de tooling van BRW Groep (zoals het KlantBelevingDashboard en InSurvey, red.), worden bediend. Zij krijgen een upgrade waarmee alle functionaliteiten vanuit Klantcontact Monitor ook voor hen beschikbaar worden. ‘Op basis van de via de KCM gegenereerde data, inzichten en rapportages, kan Force of the Customer aan de slag met specifiek advies, opleidingen of trainingen. Dat kunnen ze heel gericht doen, omdat de slimme software van de KCM precies de ruimte voor verbetering in het klantproces kan aanwijzen’, duidt Edwin van Wijk, directeur van Klantcontact Monitor.

Martine Ferment (directeur Force of the Customer) en Hirschel Hessel (directeur Klantcontact Monitor) zijn trots. Volgens hen levert deze samenwerking een totaaloplossing op voor marketing- en klantcontactafdelingen. Hessel: ‘We combineren meten, inzichten bieden en ondersteuning in het verbeterproces, waarmee de gehele verbetercyclus is geborgd.’ Ferment vult aan: ‘Met de oprichting van BRW Customer Experience Software ontstaat een nieuwe vleugel binnen ons full serviceprovider-concept en kunnen wij relaties nog beter bedienen met een totaaloplossing voor het optimaal klantgericht maken van organisaties.’

Specialismen
Force of the Customer, de investeringsmaatschappij van Martine Ferment en Fun Zeegers, heeft de labels Ferment Management, BRW Groep, SkyWalker Recruitment en Metier Customer Service Academy en is gespecialiseerd in opleidingen en bemiddeling van professionals in de klantcontact- en customer service sector. Klantcontact Monitor is gespecialiseerd in de ondersteuning van organisaties bij het continu verbeteren van processen, klant- en medewerkerbeleving.

comments powered by Disqus