Het Customer Care Center opent Leidse locatie
Het Customer Care Center, een in Alkmaar gevestigd facilitair contactcenter, vestigt zich vanaf januari 2017 ook in Leiden. Op deze tweede vestiging start het bedrijf met 50 seats.
Operationeel directeur Emy Piers laat aan CustomerFirst weten dat Alkmaar (110 seats) de hoofdvestiging blijft en dat zij beide locaties van HCCC gaat aansturen. ‘In de afgelopen periode hebben zich een aantal kansen voorgedaan waardoor we - dankzij onze klanten en medewerkers - in staat zijn te groeien. Daarmee kunnen we ook de toenemende urenbehoefte van onze klanten invullen. Per 1 januari gaan we daarom live in Leiden! Het betreft dus geen overname’, licht Piers desgevraagd toe.
HCCC, dat customer service en telemarketing als hoofddiensten heeft, is onder meer actief in de branches uitgeverijen, loterijen en goede doelen.
- Leiden
- Emy Piers
- customer service
- Het Customer Care Center
- groei
- uitbreiding
- tweede vestiging
- telemarketing
- HCCC