Conciërgeservice op zak

Conciërgeservice op zak
  • 12 januari 2017
  • Redactie

Hotels.com integreert een nieuwe conciërgeservice in zijn bestaande mobiele app. Via deze weg wil de Expedia-dochter reizigers ook op de plaats van bestemming bedienen, met restaurantreserveringen en taxiritten bijvoorbeeld.

Klanten die hun hotelreservering al bij Hotels.com hebben gemaakt, kunnen met behulp van de app nu ook een stoel reserveren in een restaurant, tickets kopen voor uitjes, een taxirit bestellen of maaltijden in de hotelkamer laten bezorgen. De dienst met de toepasselijke naam Concierge wordt ondersteund door Button Marketplace en er zijn samenwerkingen gesloten met Uber, Groupon, Delivery.com en OpenTable.

Eenvoud
Voor Daniel Craig, niet te verwarren met de James Bond-acteur maar senior director of Mobile bij Hotels.com, is de nieuwe service een logische stap. ‘Mobile verandert de manier waarop mensen reizen. Om die reden innoveren en investeren wij constant in mobile, zodat we meer kunnen bieden dan alleen hotelboekingen. We willen de levens van onze klanten vooraf, tijdens en na hun trip eenvoudiger maken.’ Concierge is beschikbaar voor iOS-, Android- en Amazon Kindle devices.

Lees ook: Hotelchamp personaliseert boekingsproces




comments powered by Disqus