Srprs.me stuurt minderbedeelde gezinnen eropuit
Online reisaanbieder srprs.me heeft drie gezinnen die wegens hun financiële situatie zelf geen vakantie kunnen bekostigen, gesponsord op verrassingsreis gestuurd. Samen met Stichting 'Reis met je hart' zamelde het leisurebedrijf gedurende een maand donaties in, plus geld door middel van ‘heitje voor een karweitje’.
Srprs.me kent een wisselend reisthema van de maand en de afsluiter van 2016 stond in het teken van geven, social sharing. Met zijn campagne haalde de online reisaanbieder geld op om minderbedeelde gezinnen - vooraf geselecteerd door de genoemde stichting - toch op vakantie te kunnen sturen. Naast de collectie van donaties deed het team van srprs.me zelf verschillende klusjes bij leden van de eigen reizigerscommunity thuis om extra geld in te zamelen. Zo werden er kasten uit elkaar geschroefd, ramen stickervrij gemaakt en werd er ook een bootcamp georganiseerd.
Noot: in de aankomende editie van CustomerFirst (01-2017) staat een uitgebreid interview met Raymond Klompsma, mede-oprichter van srprs.me.
- heitje voor een karweitje
- belangeloos
- goed doel
- geld inzamelen
- srprs.me
- charitatief
- Stichting Reis met je Hart
- klanten verrassen