Wim Rampen weg bij Delta Lloyd
Na ruim vijf jaar bij Delta Lloyd te hebben gewerkt, waarvan de laatste elf maanden als Customer & Brand Officer, is Wim Rampen niet langer in dienst bij deze verzekeraar. Per 1 januari 2017 is de ervaren klantcontactprofessional werkzaam voor CX Company als Chief Marketing Officer.
‘Zittend in de zon in Zuid-Frankrijk in april vorig jaar besloot ik mijn baan bij Delta Lloyd op te zeggen. Ik kwam tot de conclusie dat het onmogelijk was om het gat te dichten tussen de toenemende klantverwachtingen, mijn ambities en de prioriteiten van Delta Lloyd’, deelt Rampen. Aanvullend geeft hij aan dat het hem steeds duidelijker werd dat de verzekeraar ‘andere prioriteiten had dan de klant op de eerste plek zetten’.
Als CMO van CX Company, dat recent zijn social media-activiteiten van de hand deed, is Rampen verantwoordelijk voor de product roadmap en marketingstrategie van het bedrijf.
Lees ook de blog van Frans Reichardt: ‘Lieve Delta Lloyd’.
- klantverwachting
- CMO
- marketingstrategie
- andere koers varen
- klant op eerste plaats
- CX Company
- Wim Rampen
- Delta Lloyd
- nieuwe uitdaging