Conversocial neemt HipMob over

Conversocial neemt HipMob over
  • 23 maart 2017
  • Redactie

Het Britse social customer care platform Conversocial heeft de Amerikaanse startup HipMob overgenomen. Met dit platform voor web-based en in-app livechat voor klantenservice breiden de Britten hun portfolio uit met nieuwe mobiele en real-time digitale kanalen.

Volgens het bedrijf biedt de overname een geïntegreerde en makkelijker klantbeleving. De klanten van Conversocial ervoeren een sterke groei in private messaging ten opzichte van public social. Daarmee beweegt klantcontact via social media zich qua beleving in de richting van live chat.

Ontoereikend
De serviceteams op social media krijgen een belangrijker taak binnen het klantcontact maar hebben nog vaak te maken met ontoereikende tools en een gebrek aan bedrijfsbrede toegang tot data, stelt Conversocial. Voortaan moet het eenvoudiger zijn om vanuit één platform live chat in te zetten, waarbij naadloos kan worden geschakeld tussen verschillende kanalen als Facebook, Twitter en Instagram.


comments powered by Disqus