SoftApp voegt Skype for Business toe
Dienstverlener SoftApp-distribution heeft een contactcenterapplicatie, met Skype for Business en Microsoft Office 365 als uitgangspunt, toegevoegd aan het platform The Voice of O365. De ACD-toepassing (Automatic Call Distribution) is bedoeld voor bedrijven (MKB) die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben.
Vanuit één centraal punt in de onderneming worden telefonische klantencontacten beheerd. Hierin staan voldoende wachtrij-functionaliteit, integratie met CRM|ERP, gebruikersgemak voor de medewerker, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan. De applicatie is standaard voorzien van een wall-board voor het overzicht en een rapportagemodule. Administratie vindt plaats via een webgebaseerd controlepaneel.
Directe controle
Jeroen André de la Porte, ceo van SoftApp-distribution, stelt: ‘Omdat er buiten de Skype for Business client geen extra desktopsoftware nodig is, heeft de medewerker directe controle over zijn bereikbaarheid en beantwoording van binnenkomende oproepen ongeacht waar hij zich bevindt.’
Het bedrijf, gevestigd in Amersfoort, is distributeur en hosted serviceprovider van geavanceerde Unified Communications-oplossingen. In maart werden de applicaties Automatische Receptioniste en Contact Migrator aan het bestaande platform The Voice of O365 toegevoegd.
- klantcontact
- SoftApp
- Automatic Call Distribution
- Skype for Business
- The Voice of O365
- technologie
- Office 365
- contactcenter
- Jeroen André de la Porte