Coolblue speelt in op klantbehoefte met app
Coolblue lanceert vandaag zijn eigen mobiele app. Hiermee kunnen klanten onder meer producten bestellen, pakketjes volgen, bestellingen terugzien en de ‘ongezouten meningen van andere klanten’ lezen.
Pieter Zwart, Beginbaas van de (online) retailer die eerder dit jaar nog werd uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland: ‘We hebben de app gebouwd omdat onze klanten ernaar vroegen. Het is een verlengstuk van onze website en zal elke dag een beetje beter worden gemaakt. Je kunt dus elke twee weken een update met nieuwe features verwachten.’
Een eerste feature waar de Coolblue-app mee uitpakt, is de zogenoemde Kattenkijker: een glimlachonderzoek waarin klanten iedere maand de beste kattenfoto kunnen kiezen.
- klantbehoefte
- Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
- Coolblue
- informatievoorziening
- klantreviews
- selfservice
- Kattenkijker
- QuoteFirst
- track & trace
- Pieter Zwart
- eigen app
comments powered by Disqus