ICS levert ’s lands beste klantadviseur
Mitchel Heemskerk van team ICS behaalde afgelopen zaterdag het hoogste ‘contact quotiënt’ tijdens de Nationale CQ-test 2017. De winst houdt in dat hij zich komend jaar de beste klantadviseur van Nederland mag noemen. Naast deze titel won een geheel verzorgde reis naar Spanje voor twee personen, € 500 zakgeld en een reiskoffer. Op het jaarlijkse event, ditmaal gehouden in de Fokker Terminal in Den Haag, kwam telecombedrijf T-Mobile ditmaal als beste team uit de bus.
Na zes rondes met vragen bleven er drie ‘winnaars’ over. De finalisten (Niek Crasborn van Vandebron en Jessica Kerkhoven van Ahold Delhaize) moesten elk reageren op een situatie die in een live call werd geschetst. Volgens de aanwezigen bood Heemskerk de beste oplossing, waarna hij tot winnaar en daarmee tot beste klantadviseur van Nederland 2017 werd uitgeroepen.
Alle teams hadden elk ook een manager afgevaardigd om deel te nemen aan de Nationale CQ-test. In deze 'categorie' kwam Lilian van den Oosterkamp, HR Manager van Webhelp, als winnaar uit de bus.
Mitchel op de kruk tijdens de finale
Beste klantadviseur van Nederland
Beste team
Uitslag Nationale CQ-test 2016
Credits hoofdfoto: Ger Koedam (Pegamento)
- beste team
- T-Mobile
- ICS
- beste klantadviseur van Nederland
- Eddy Zoëy
- Mitchel Heemskerk
- Nationale CQ-test 2017
- Fokker Terminal