Kantar TNS en Qualtrics slaan handen ineen voor CX-boost

Kantar TNS en Qualtrics slaan handen ineen voor CX-boost
  • 22 januari 2018
  • Redactie

Marktonderzoekers Kantar TNS en Qualtrics kondigen vandaag een wereldwijde samenwerking aan om organisaties te helpen hun klanten centraal te stellen. Deze collaboratie biedt volgens Richard Ingleton, ceo van Kantar TNS, klanten van zijn bureau ‘de mogelijkheid om echt de focus op de klant aan te brengen door de hele organisatie en zo sterkere klantrelaties aan te gaan’.

Volgens het persbericht combineert deze strategische alliantie de kennis van Kantar TNS over customer experience onderzoek, end-to-end platform implementatie, smart analytics en activatie met het geïntegreerde Experience Management Platform van Qualtrics. Klanten wordt een ‘holistische en volledige oplossing voor customer experience geboden’, door de integratie van verschillende technologieën en databronnen. Hiermee worden consumenteninzichten geïdentificeerd, geoptimaliseerd en geactiveerd. Dit leidt tot langdurige betrokkenheid van klanten en een maximale return on investment, aldus de nieuwbakken partners.

Voice of the Customer
Philips is één van de organisaties die de voordelen ervaart van de actuele samenwerking. Het bedrijf zet de nieuwe oplossing in voor zijn wereldwijde customer experience programma. Robbert Seeger, Hoofd van Global Consumer Care bij Philip: ‘Samen met Kantar TNS hebben we ons CX-programma naar een hoger niveau getild. Hiermee voldoen we nog beter aan de behoeften van onze klanten.’ De (snelle) implementatie van het Qualtrics Experience Management Platform werpt nu al zijn vruchten af, stelt hij. ‘Het brengt de stem van de klant direct in het hart van onze organisatie. Onze medewerkers zijn enthousiast over de gebruiksvriendelijke analytics en real-time inzicht.’

Noot: lees hier de columns die Niels Berndsen, practice leader Customer Strategies bij genoemd marktonderzoeksbureau, heeft geschreven voor CustomerFirst.




comments powered by Disqus