QuoteFirst: Maud Martens (ABN Amro Verzekeringen)
Dagelijks worden we blootgesteld aan een enorme informatiebrij, maar alles tot je nemen is natuurlijk een utopie. Deze krenten uit de pap bevelen we je in ieder geval van harte aan.
- ‘Een blijvend thema is dat de hele branche moeite heeft met de snelheid, impact en absorptie van innovaties op het gebied van klantcontact, data en digitaal. Wij moeten haast maken om klaar te zijn voor de nieuwe generatie en wensen van klanten.’
- ‘De uitdaging is om relevant te blijven en een excellente klantreis te waarborgen. Van ons dna-denken in producten en risico de switch maken naar beleving en innovatie.’
- ‘Ik hoop eind dit jaar een daling in contactvolume te meten door verhoogd gemak voor de klant. Daar zetten we nu namelijk verbeteringen voor in.’
Lees hier het interview dat AMweb onlangs had met Maud Martens, COO van ABN Amro Verzekeringen. Eerder dit jaar gaf zij ook al een en ander prijs in onze rubriek PeopleFirst: 35-_CF04-2018-PeopleFirst.pdf
- Maud Martens
- klantbehoefte
- klantcontact
- COO
- klantbeleving
- digitalisering
- innovatie
- ABN Amro Verzekeringen
- data
- QuoteFirst
- klantwensen
Size: 90.6K bytes Modified: 8 August 2018, 15:10
comments powered by Disqus