'Nieuw': Platform Service Excellence

'Nieuw': Platform Service Excellence
  • 13 september 2018
  • Redactie

Het Gouden Oor Platform is per 1 september omgedoopt tot Platform Service Excellence. Het kennisplatform ondergaat de naamswijziging voor een betere aansluiting op levende onderwerpen binnen organisaties.

Klantbeleving, klantgerichtheid en service excellence kregen de laatste jaren steeds meer aandacht volgens het kennisplatform. Het platform wil zogenoemde ‘Service Excellence Professionals’ binnen organisaties bedienen met kennis, inspiratie en netwerkevenementen om hen te helpen klantgerichter te opereren.

Keurmerk
Stichting Gouden Oor liet begin dit jaar weten te gaan samenwerken met Stichting toetsing verzekeraars (Stv). Hiermee kan laatstgenoemde organisatie tevens keurmerkhouders toetsen aan de Gouden Oor Standaard, het toetsingkader van de stichting om te bepalen in hoeverre organisaties in staat zijn een uitzonderlijke klantbeleving te leveren.

comments powered by Disqus