Oracle: ‘Een vast 360-graden klantbeeld bestaat niet’
Softwareleverancier Oracle kondigt CX Unity aan. De nieuwe oplossing kent volgens de aanbieder een ‘unieke’ benadering om klantdata te managen en voorziet merken van ‘krachtige, actiegerichte inzichten in context en real-time over de gehele customer experience’.
‘Te lang heeft de technologie-industrie zich gefocust op het idee van een statische en voorspelbare klantreis. Dat moet veranderen willen we de klantervaring daadwerkelijk begrijpen’, vindt Rob Tarkoff, EVP & GM van Oracle CX Cloud. Hij vervolgt: ‘Die verandering begint met erkennen dat klantinteracties onvoorspelbaar zijn en dat er niet zoiets bestaat als een vaststaand 360-graden klantbeeld. De klant van nu is wispelturig en nomadisch, met als gevolg dat data en inzichten continu in beweging zijn. Om die reden introduceren wij nu een unieke, ‘data-first’ benadering die merken kan helpen hun blinde vlekken te elimineren en ervoor zorgt dat elke klantinteractie er toe doet.’
Oracle CX Unity brengt online, offline en third-party klantdata samen voor de creatie van een eenduidig, dynamisch klantbeeld. De nieuwe oplossing is ook geïntegreerd in de Customer Experience Cloud van het softwarebedrijf, om gebruikers in staat te stellen ‘intelligentie toe te passen over alle touchpoints van de klant’.