VANAD vliegt mee met Transavia
VANAD Group maakte zojuist bekend Transavia aan boord te hebben gehaald. Het partnerschap tussen de bedrijven houdt in dat de CX-expert vanaf deze maand stapsgewijs het Nederlandse klantcontact van Transavia overneemt.
Volgens VANAD maken de partners gezamenlijk verdere stappen in de innovatie en ontwikkeling van klantcontact – waarbij de klantbeleving centraal staat. De doorslaggevende factor voor Transavia is het vakmanschap en de technologie die de klantcontactspecialist in huis heeft. Marije Teerling, Base Lead Customer Experience bij Transavia, licht toe: ‘Wij hebben beiden de wil om op een aantal punten de beste te zijn. Dat is een vruchtbare start van onze samenwerking.’ De laatste stap in de overname van het Nederlanstalige klantcontact is dat VANAD ervoor zorgt dat klanten van de luchtvaartmaatschappij zich erkent, gezien en gewaardeerd voelen.
Digitalisering = key
‘Door Transavia te helpen digitaliseren waar mogelijk, blijft er enkel persoonlijk contact over dat voor zowel de klant als voor Transavia waardevol is. Hierdoor zijn we in staat om echt het verschil te maken in klanttevredenheid en –beleving’, vult Yvonne de Keijzer, general manager van VANAD Engage, aan tot slot.