Wehkamp neemt Teleperformance in de arm
Teleperformance gaat de customer service-activiteiten van Wehkamp uitvoeren. Voor meer onderlinge betrokkenheid opent het bedrijf een nieuwe vestiging in Zwolle, dichtbij het hoofdkantoor van Wehkamp.
Voor het partnerschap opende Teleperformance afgelopen week officieel een nieuwe vestiging. Deze stap is gezet zodat de CX-expert snel kan anticiperen op klantbehoeftes en de betrokkenheid tussen de bedrijven groeit. ‘Dichterbij onze opdrachtgever zitten levert een meerwaarde op in de samenwerking’, zet ceo Norbert van Liemt uiteen.
CX-boost
Het doel van het partnerschap is dat Teleperformance de beleving van Wehkamp-klanten verder optimaliseert. ‘De wereld van e-commerce is een dynamische markt welke sterk in ontwikkeling is en waarbij een perfecte klantenservice van cruciaal belang is’, aldus Van Liemt. Wehkamps Chief Customer Officer, Denny Haayen, vult aan ernaar uit te kijken om de nieuwe customer care-strategie verder uit te rollen. Klanten moeten verrast worden: ‘Niet alleen met ons assortiment en de snelle bezorging, maar ook met onze service. Zo creëren we een klantervaring die leuk is om te delen en een reden is om bij ons terug te komen.’
Noot: voor het magazine van CustomerFirst (02-2019) interviewde de redactie Maaike Vrenken, die maar liefst 15 jaar en 5 maanden voor Wehkamp werkte. In diverse functies, maar by far het langst als manager Customer Service.
- klantbeleving
- Teleperformance
- CX-boost
- Wehkamp
- customer service
- klantervaring
- customer experience
- CX
- service
- samenwerking
- betrokkenheid
- klantenservice