Accenture Interactive verstevigt positie als experience agency
Met de overname van het Nederlandse bureau Storm Digital, dat gespecialiseerd is ‘in het creëren van impactvolle digitale ervaringen van klanten’ voor bekende Nederlandse bedrijven en merken, zet Accenture Interactive naar eigen zeggen een nieuwe stap in programmatic advertising in Nederland.
‘De enorme drive en expertise van het Storm Digital-team vullen ons goed aan en versterken onze aanwezigheid als dé experience agency in Nederland. Samen kunnen we onze klanten een hoger niveau datagedreven media-ervaringen bieden’, licht Ron Vrijmoet, managing director van Accenture Interactive Nederland, de actuele overname toe.
Ook Viktor van der Wijk, ceo van Storm Digital, is enthousiast en zegt erg trots te zijn de aandacht van ’s werelds grootste digital agency te hebben getrokken. ‘Door ons bij Accenture Interactive te voegen, verrijken we ons team en onze klanten met internationaal schaalbare digitale oplossingen die essentieel zijn om successen te behalen in een steeds veeleisender landschap.’
Storm Digital heeft circa 90 medewerkers in dienst en is gevestigd in Amsterdam en Groningen. Het bureau bedient klanten (onder meer ABN Amro, KLM, Rituals en Transavia) in diverse sectoren, met een specifieke aandacht voor de financiële dienstverlening, automotive, retail en de reisbranche.