VanHaren past digitale schoen

VanHaren past digitale schoen
  • 24 april 2020
  • Redactie

Een maximaal aantal klanten in de fysieke winkels en de verplichte anderhalve meter afstand zorgen ook in het geval van vanHaren ervoor dat klanten andere behoeften hebben dan voorheen. De keten startte onlangs met private shopping op afstand.

De keten lanceerde de service met name voor klanten die zich liever niet naar de fysieke winkel begeven of minder digital savvy zijn en dus wat extra hulp kunnen gebruiken. Door een videoverbinding te starten kunnen klanten voortaan contact opnemen met stijladviseurs van vanHaren, schrijft collegatitel Twinkle. De medewerkers laten via de beeldconnectie de collectie zien aan de klant.

Omnichannel service
VanHaren is niet de enige schoenketen die een persoonlijke service lanceert tijdens de coronacrisis. Omoda focust zich ook meer op omnichannel service en biedt klanten sinds een maand de optie om via Google Hangouts, WhatsApp of Facetime contact te zoeken met de keten.

Meer weten over creatieve coronastappen van allerlei bedrijven? Houd onze website in de gaten, volgende week meer hierover!




comments powered by Disqus