Rivièra Maison maakt omnichannel switch

Rivièra Maison maakt omnichannel switch
  • 5 juni 2020
  • Redactie

Woonmodemerk Rivièra Maison heeft een nieuwe managing director binnen gehaald die naar eigen zeggen een omnichannel strategie op de agenda van het bedrijf gaat zetten. Edo Beukema zal naast ceo Henk Teunissen werken aan de transformatie.

De nieuwe managing director werkte voorheen bij de Bijenkorf en Galeria Kaufhof (Hudson’s Bay Group), schrijft Twinkle. Bij beide organisaties vervulde hij de functie van chief merchandising officer. Ceo Henk Teunissen zegt verheugd te zijn over de komst van Edo Beukema. ‘Ik ben ervan overtuigd dat we samen een mooi resultaat gaan neerzetten. Ik denk en verwacht dat ik veel van hem kan leren en zie een zonnige toekomst tegemoet.’

Omnichannel-moe?
Rivièra Maison is bij lange na niet de enige organisatie die met de komst van een nieuw bestuurslid zegt in te zetten op omnichannel klantbeleving. Zo krijgt drankenspeciaalzaak Gall & Gall per 1 juli een nieuwe ceo: Pieter Saman. Ook hij zegt in te zetten op een betere mix tussen online en offline. ook D-rt Groep, dat D-Reizen en VakantieXperts als labels heeft, trok onlangs een nieuwe ceo aan. Henne de Dijn zegt te willen transformeren naar een omnichannel reisorganisatie.


comments powered by Disqus