Fysieke merkbeleving: ‘House of Rituals’

Fysieke merkbeleving: ‘House of Rituals’
  • 22 juli 2020
  • Redactie

Rituals komt in oktober met een nieuw concept: House of Rituals. Het merk opent de deuren van een zogenoemd uniek warenhuis, waar de klant de ultieme ‘Rituals-merkbeleving’ kan ervaren.

Het nieuwe warenhuis opent zijn deuren ter viering van de twintigste verjaardag van het bedrijf. Ceo Raymond Cloosterman tegenover RetailNews: ‘Dit is het startpunt van een nieuwe reis naar de volgende fase van het merk en van het bedrijf Rituals. Het wordt een speeltuin van innovatie waarin we veel nieuwe concepten gaan testen, die we vervolgens kunnen uitrollen naar de rest van de wereld.’ In de nieuwe omgeving kunnen consumenten gebruikmaken van een spa en een meditatieruimte. Aansluitend biedt Rituals fysieke consults om het stressniveau van consumenten te verlagen.

‘In de data zoeken we steeds naar mensen waarvan de kans groot is dat ze ons interessant vinden. Vervolgens halen we weg wat op dat punt in hun klantreis irrelevant is’, aldus Martijn van der Zee, vorig jaar.

comments powered by Disqus