AWS verbreedt horizon in EU
Amazon Web Services (AWS) heeft aangekondigd het Contact Center Intelligence (CCI) uit te gaan breiden in Europa. Het bedrijf heeft aan het CCI de mogelijkheid toegevoegd om het systeem op bestaande contact centers toe te passen.
Het CCI werd afgelopen zomer in het leven geroepen door AWS met het idee om een selfservice-oplossing voor organisaties te creëren om hun chatbots en interactieve voice response (IVR)-tools te ontwikkelen. De nieuwe dienst combineert een aantal diensten om contactcenters meer met machine learning te laten doen.
Breder beschikbaar
De dienst is vanaf nu ook beschikbaar voor klanten die al gebruikmaken van een bestaande oplossing van partners binnen het Amazon Partner Network. Bovendien heeft Amazon ondersteuning voor Frans, Duits, Italiaans en Spaans toegevoegd aan de self-serviceoplossing.
Lees ook: Vodafone NZ implementeert nieuwe clouddienst
- service
- AWS
- Amazon
- klantcontact
- customer experience
- contactcenter
- clouddienst
- customer service
- technologie
- klantenservice
- dienstverlening
- contact center
- CCI