Upfield investeert in relevante klantrelaties

Upfield investeert in relevante klantrelaties
  • 12 April 2021
  • Redactie

De plant-based food company Upfield heeft digital agency Dept aangehaakt om een betere online performance te behalen voor Upfield’s plantaardige spreads en kaasmerken.

De digitale strategie wordt geoptimaliseerd voor de merken Blue Band, Becel, Becel ProActiv, Croma, Violife en Flora Plant.

Dept ondersteunt Upfield bij zowel strategie en uitrol als bij de optimalisatie van campagnes op onder andere social media, search en display.

De full funnel, online-only introductie van het nieuwe product ProActiv Immune was een succesvolle eerste stap, waar met gebruik van verschillende assets per touchpoint de CTR is verdrievoudigd.

Full funnel
Lauren Tolond, head of marketing bij Upfield Nederland: ‘We willen graag ontdekken hoe we nog relevanter voor onze klanten kunnen zijn. Door full funnel te communiceren en nieuwe digitale tactieken toe te passen, laten we digital optimaal bijdragen aan onze merkdoelstellingen en de diepgang die we via deze kanalen kunnen behalen. We verbinden aansprekende content met data en technologie en Dept is daarvoor de perfecte partner om de omnichannel transitie samen mee vorm te geven.’

Hein Strijker, account director bij Dept: ‘In samenwerking met krachtige partners als N=5, Bain&Company en Dentsu hopen we met onze digital-first aanpak een belangrijke bijdrage te leveren aan het activeren en uitbouwen van de relatie tussen Upfield’s merken en de consument.’

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link