'Conversational Feedback' maakt feedback verzamelen persoonlijk
Mopinion, feedback software voor digitale kanalen, kondigt de nieuwe feature ‘Conversational Feedback’ aan. Deze uitbreiding combineert traditionele feedbackformulieren en een persoonlijke, chat-achtige omgeving.
Bedrijven kunnen deze chat-achtige feedbackformulieren zonder enige code gebruiken en zo een prettige online sfeer creëren en trouw blijven aan de tone of voice. Dit maakt het voor klanten makkelijker eerlijke feedback te delen over de online experience. Met Conversational Feedback kunnen alle Mopinion-klanten gebruikers naar ervaringen vragen, zonder ze te storen of opdringerig over te komen. Deze combineert een gebruiksvriendelijke chat-interface met het krachtige platform van Mopinion voor het verzamelen en analyseren van user feedback.
Omdat er geen programmeerwerk aan te pas komt, is het eenvoudig om het gevoel van een echt tweerichtingsgesprek te creëren, terwijl je feedback van klanten verzamelt. Zo kunnen gebruikers specifieke reacties toevoegen op basis van de gegeven antwoorden en ze kunnen zelfs afbeeldingen, GIF's en emoji's toevoegen om het gesprek meer pit te geven of juist losser te maken.
Mopinion's Head of Product, Jos van der Kooij, legt uit: ‘Hoewel het chatconcept al wat langer bestaat, is de manier waarop we chatten en customer feedback verzamelen nieuw onder Customer Experience softwareleveranciers. Het feit dat Conversational Feedback is geïntegreerd met alle standaardmogelijkheden van onze oplossingen, zoals datavisualisatie, tekstanalyse en integraties met CRM en project managementtools, maakt het tot een zeer krachtige oplossing om de digitale experience te optimaliseren.’