Campagne Grolsch zet in op verbinden
Bierbrouwer Grolsch introduceert ‘Tijd voor elkaar, tijd voor Grolsch’, een nieuwe campagne die verbondenheid van klanten onderling moet bevorderen.
De bierbrouwer heeft de ambitie om te groeien en introduceert daarom een nieuwe campagne die voortbouwt op een rijke historie maar tegelijkertijd past in de huidige tijd. Deze campagne moet bierdrinkers herinneren, prikkelen en inspireren om tijd te maken voor elkaar want dat maakt pas echt gelukkig. Grolsch lanceert: Tijd voor elkaar, Tijd voor Grolsch.
Melanie Koning, marketing manager Grolsch bij Koninklijke Grolsch: ‘Je herkent ongetwijfeld de jacht naar meer, beter en anders op deze wereld. Meer van jezelf eisen, je voor de buitenwereld op je (aller)best laten zien, alsmaar harder werken en meer verdienen. Allemaal met het idee - of de hoop - dat dat je echt gelukkig maakt. Ondertussen zijn we afgeleid van wat er echt toe doet. Terwijl we weten dat er niets gaat boven echte verbondenheid, betekenisvolle aandacht en tijd voor elkaar. Niets gaat boven oprecht contact met anderen. En dat is waar Grolsch de klant aan wil herinneren. De beroemde plop van onze beugelfles is de held van de campagne. Met deze plop willen we mensen letterlijk wakker schudden en laten stilstaan bij wat echt belangrijk is.’
De commercial, gemaakt door Dawn, is over meerdere kanalen te zien. Op TV, online via o.a. YouTube en verschillende social mediakanalen en in Nederlandse bioscopen. Daar is een langere versie van de commercial te zien. DGedurende de rest van het jaar is ‘Tijd voor elkaar, tijd voor Grolsch’ ook terug te zien in supermarkten en in horecazaken.