Hallmark en Springbok gaan samen voor betere klantreis
Wenskaartenproducent Hallmark werkt samen met brandtech agency Springbok, De twee partijen gaan de integrale digitale marketing, waaronder de geïntegreerde klantreis, van Hallmark naar een hoger niveau te tillen.
De focus van de van oorsprong Amerikaanse wenskaartenfabrikant is jaren geleden al verschoven naar digitaal, waarbij de persoonlijke relatie met de consument centraal staat. Het merk wil de hele klantreis onder de loep nemen om zowel nieuwe klanten aan te trekken als de relatie met bestaande klanten verder uit te bouwen.
Springbok en Hallmark gaan de komende jaren samen aan de slag om een geïntegreerde klantreis en ervaring uit te bouwen, waarbij strategie, data, performance advertising en marketing automation elkaar gaan versterken. Sander Daniels, Digital Marketing Lead Hallmark: ‘ We zochten naar een partner die op dezelfde lijn zit en ons net dat stapje verder brengt op gebied van digitaal, met de juiste strategie en advertising en marketing automation expertise. Na vele partijen gesproken te hebben, kwam Springbok het beste uit de bus. Er was direct een klik tussen onze mensen en onze waarden. We kijken enorm uit naar deze samenwerking.’
Pieter Meijer, Chief Strategy Officer bij Springbok: ‘Na een interessant en bovenal boeiend kennismakingstraject zijn we blij en trots dat we met Hallmark aan de slag gaan. We richten ons allebei op de menselijke connectie en onze gedeelde waarden zijn een fantastische basis voor een lange termijn partnership.’