MainPlus gaat noodhersteldienst leveren voor klanten van Unigarant
Schadehersteller MainPlus gaat voor de bijna 60.000 klanten van verzekeraar Unigarant een nooddienst verzorgen die spoedeisende schade aan inboedels en opstallen verhelpt. De dienst krijgt de naam Noodherstel Thuis.
MainPlus-directeur Michel Amptmeijer is trots op de samenwerking: ‘Met het verzorgen van de dienst Noodherstel Thuis voor de klanten van Unigarant zetten we een belangrijke stap om onze diensten naast verzekerd herstel uit te breiden met niet-verzekerd herstel. Bovendien zijn we natuurlijk heel blij dat Unigarant de grote voordelen van naturaherstel ziet, zowel op het gebied van kostenbesparing als duurzaamheid.’
Brigit Maat, innovatiespecialist bij Unigarant voegt daaraan toe: ‘Noodherstel Thuis is bedoeld voor iedereen die een spoedreparatie in of om het huis nodig heeft die niet onder de dekking van de ANWB Opstalverzekering valt. Geregeld krijgen we klanten aan de lijn die vertellen dat ze naast het herstellen van de schade ook de oorzaak van het probleem willen verhelpen. Ook al vallen die kosten vaak niet binnen de ANWB Opstalverzekering. Voor deze klanten hebben we nu een oplossing.’
‘Te veel consumenten worden helaas slachtoffer van malafide praktijken’, sprint Amptmeijer in de op huidige problematiek. ‘We hebben samen met onze gespecialiseerde herstelpartners een fijnmazig netwerk opgezet waarbij schades worden hersteld tegen reële, vooraf bepaalde tarieven.’